O firmie

Misja

Dostarczamy nowoczesne technologie, innowacyjne rozwiązania i usługi, które zapewniają bezpieczeństwo i ciągłość działań biznesowych oraz pozwalają naszym klientom na osiąganie przewagi konkurencyjnej.

Wartości

Podstawowymi wartościami, którymi konsekwentnie się kierujemy, są:

  • Skuteczność (otwartość, współpraca, orientacja na cel, zaangażowanie)
  • Odpowiedzialność (jakość i terminowość dostarczanych produktów i usług)
  • Etyka prowadzenia zrównoważonego biznesu (poszanowanie przyjętych zobowiązań, przejrzystość, uczciwość i wiarygodność)
  • Zaufanie będące podstawą budowania relacji między współpracownikami, klientami i dostawcami firmy
  • Dzielenie się oznaczające zaangażowanie współpracowników w życie firmy: dzielenie się wiedzą znajduje swoje odzwierciedlenie w szkoleniach i wzajemnym komunikowaniu się; dzielenie się władzą to przekazywanie odpowiedzialności współpracownikom; dzielenie się zyskiem, to wspólne korzystanie z owoców pracy w ramach premii za osiągane rezultaty
  • Postęp, który decyduje o przyszłości firmy i stanowi korzyść dla współpracowników: w ramach własnego rozwoju współpracownicy doskonalą swoje umiejętności, pogłębiają swoją wiedzę i zdobywają nowe kompetencje, które wykorzystują do rozwoju firmy.
  • Wybrane przez nas wartości określają tożsamość firmy oraz mają decydujący wpływ na jej trwałość i zaufanie ze strony klientów.

Polityka jakości

Od 2005 r. Orion Instruments Polska posiada nieprzerwanie certyfikat Systemu Zarządzania Jakością EN ISO 9001 (obecnie w wersji 2009) w zakresie: "Dostawa sprzętu, oprogramowania i usług serwisowych w zakresie infrastruktury informatycznej; usługi i doradztwo związane z prawidłowym funkcjonowaniem systemów informatycznych.

Orion Instruments Polska, dążąc do odpowiedzialnej przedsiębiorczości, zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR – Corporate Social Responsibility) w zakresie ładu organizacyjnego, praw człowieka i praw pracowniczych, ochrony środowiska, uczciwych praktyk rynkowych oraz zaangażowania społecznego i rozwoju, posiada również udokumentowane spełnianie standardu SA 8000 (Social Accountability 8000) – Systemu Zarządzania Odpowiedzialnością Społeczną."

Historia firmy

  • 2016
    Firma zmienia lokalizację przenosząc się do budynku BlackOffice przy ul. Warszawskiej 164 w Latchorzewie.
  • 2015
    Firma zdobywa kompetencje w zakresie rozwiązań cyberbezpieczeństwa: SOM (Security Operation Manager) i SIRP (Security Incident Response Platform).
  • 2014
    Firma rozwija kompetencje w zakresie systemów SIEM większości wiodących producentów, wspierając wykorzystanie rozwiązań tego typu w ramach Security Operations Centers poprzez planowanie i wdrażanie systemu reakcji na incydenty, systemu zarządzania zdarzeniami, tworzenie procedur i szkolenia.
  • 2013
    Firma zmienia lokalizację przenosząc się z siedziby przy ul. Karola Miarki 6 (Bemowo) do biurowca przy ul. Żeromskiego 77 (Bielany).
  • 2010
    Zarząd Firmy, w myśl odpowiedzialnej przedsiębiorczości, społecznej odpowiedzialności biznesu i uczciwych praktyk rynkowych, udokumentowuje spełnianie standardu SA 8000 – Systemu Zarządzania Odpowiedzialnością Społeczną. Była to wewnętrzna decyzja Zarządu, nie zewnętrzne rozporządzenie.
  • 2005
    Firma uzyskuje certyfikat zgodności Systemu Zarządzania Jakością Przedsiębiorstwa z normą ISO 9001:2000 wystawiony przez brytyjską firmę ISOQAR w zakresie dostawy sprzętu, oprogramowania i usług serwisowych oraz usług doradztwa związanych z prawidłowym funkcjonowaniem systemów informatycznych.
  • 2002
    Do swojej oferty spółka wprowadza narzędzia umożliwiające Klientom realne obniżanie kosztów działania oraz wdraża wewnątrz firmy aplikacje: Leniwiec - wspierającą obsługę handlową i SAWANT - zarządzającą pracami serwisu na rzecz Klientów.
  • 2000
    Firma rozpoczyna implementację systemu wewnętrznych norm jakości - TFC. Wdrożenie zakończyło się w 2001 roku.
  • 1999
    Firma uzyskuje autoryzację IBM w zakresie komputerów klasy midrange - IBM AS/400 i IBM RS/6000.
  • 1998
    Do udziałowców dołącza Sławomir Bednarek. Firma powiększa się o dział Orion Instruments Security Net, specjalizujący się w bezpieczeństwie sieciowym, i rozpoczyna współpracę z firmą RippleTech (obecnie NitroSecurity) jako dystrybutor jej oprogramowania do monitoringu.
  • 1995
    Przekształcenie Orion Instruments Polska ze spółki cywilnej w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością.
  • 1992
    Firma rozpoczyna współpracę z najbardziej renomowanymi producentami IT: HP, IBM, Cisco, 3Com, APC, Microsoft, Computer Associates, Symantec.
  • 1991
    Firma rozpoczyna sprzedaż sprzętu komputerowego, oprogramowania i zaczyna świadczyć usługi informatyczne.
  • 1990
    Piotr Brogowski i Krzysztof Kroczyński zakładają spółkę cywilną Orion Instruments Polska, która początkowo specjalizuje się w dostawach aparatury naukowo-badawczej i kontrolno-pomiarowej.

Strategiczni partnerzy

Porozmawiajmy

+48 22 638 31 45

lp.no1503455391iro@n1503455391oiro1503455391